En grön larv =)

Hej !!
Just nu sitter jag och kollar på TV.. jag mumasr fortfarande på godis och min pappa sover.. Jag tittar på ett Naturprogramm.. Det är en liten grön larv som håller på att utväklas till en fjärill =) På något sätt så gillar jag dessa soters kryp, spindel räknas inte med för att spindel är ju inget kryp.. Här kommer några vakra och söta bilder på både tecknade och tiktiga figurer :

   =       Nyckelpiga =)


    =    Groda =)


    =        En grön liten larv =)


Jaa, naturen kan skapa mycket konstiga och roliga samt söta och vackra saker, bra dåliga.. Aaa, mankan ju fortsätta hur mycket som helst =D Villket är eran favorit ?? Är det alla eller är det bara en av dem ?? Rösta oxå utser jag 3 vinnare =) Lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0