Disco =)

Hej alla läsare !!
Idag så var det disco på tyrolen =) Jag gick med Alexander och Miranda =) Vi hade jätte roligt =) Jag vann typ en hel påse med en massa godsaker och en cola fick man med =) Jag och Alex delade på colan och godiset =) Vi dansade och hade gör roligt =) Miranda är en av mina bästisar och hon känner likadant =) Det slutade med att jag och Alex följde Miranda hem och micke min mammas pojkvän kom och körde Alex hem så att han inte skulle bli rägg =) Jag hängde självklart med i bilen =) Men problemt var att det kom nästan inga människor på discot =( Alla ville att ag och Alex skulle dansa tryckare =( Vi svarade bara :

- neeeej, alldrid i livet !!! Sedan var det bara jag Mirre och Alex kvar =) Imorgon så ska jag och Micke köpa fiskar =) Det kommer att bli bäst =) Ja och nu ska jag borsta mina tänder och spela data och titta på tv och sedan gå och lägga mej =) Ses =) Hej då hoppas att ni har haft en underbar dag precis som jag =) Hej då =)




Dagens sötis :



 en söt liten hamstr <3

Dagens halem :

 och sist men inte mins bollibompadraken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0