Denize !!!

Hej alla läsare ♥
Jag har pratad med en gammal kommpis !! Hon heter Denize ! Och hon är jätte snäll !! Och jag ska kanske träffa henne inte denna helgen men helgen därpå !! För att jag är upptagen denna helgen ^^ Jag ska åka till ullared och shoppa =) Och på Söndan ska jag på SaraM kalas !! Och det kommer att bli kul =D Ååååå.... jag är över lycklig !! Jag letade runt lite i några lådor, och sedan hittade jag en gammal tellefon bok ! Och jag kollade igenom den och gissa vad jag hittade ??! Denizes nummer !!! Och nu är jag jätte glad !! Hennes fina krulliga hår, och hennes fina bruna ögon =D Och hennes roliga humor och hennes vackra leènde !! Åååå... det kommer att bli sååååå kul att träffa henne ! =D =) Jipppi.. ! Oooo yeeh.... Jag ska träffa Denize Jippi det ska bli super duper kul ! Denize + jag en hel helg med mys & godis och kul ???!!! jiiiiiiiippiiii !!! >< ^^ =D =) <3 Det kommer att bli mer en bäst ! Åååååå.... vad jag kommer att drömma söta och bara glada drömmar om Denize !! P.s vi kommer att dampa ! Mohahahaha !! :) + :) = :D


Kommentarer
Postat av: Bianca

får jag vara med er då??

2010-03-10 @ 17:35:13
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0