Är hemma från skolan...

Hej alla läsare <3
Just nu sitter jag hemma och har jätte ont ihalsen och kan knappt prata eller svälja =( Och jag har feber och mår inte alls bra =( Det är därför jag är hema idag =/ Och mitt Internet fungerar inte så att det är därför jag har varigt så dålig på att blogga den senaste tiden =( Ochjag mår bara skit =( Vi skulle ha haft sångkurs idag men det blev inte av bara för att jag är ju sjuk =( Tina ringde nu på MOrgonen från sin mobil och var ledsen att jag inte kom till skolan, och Semiha min bästis pratade med meej med... Men det blev bara ett par snabba ord för att jag kan ju knappt prata =( Min kanin springer runt i mitt rum och diggar till musik =) Och mina fiskar ska jag ju ta kort på så fort min bror har slutat jobbet =) Om han inte jobbar sent då =/ Och jag fick dåliga nyhetr, MATHIAS, mitt x ska hänga med till Danmark !!! Och min syrra har redan bestält biljetter så att nu kan vi inte avboka resan =( Så itt påsklov kommer oxå att gå åt helv..e !!! Fan ta dejj... Asså, till Matihas då =( han e ett år yngre en mej oxå, och det stör mig, Och sedan i sista minuten fick jag reda på att MIn mamma och Micke ska inte följa med, och det blir ennu värre !!! Så jag kommer att åka dit med : Josefin, (min storasyrra) Jörgen, min syras och min brors pappa) Ullrika, Mathias mamma) Och min bror Jimmy) Och lilla Bella, min syrras dotter) Elsy och Uno, min storebros och min syrras farmor och farfar) Isabelle, min kusine) Min adra kusine Fredrik, och hans tjej Sara) Fredrik och Issabelle är syskon =) Så jag har några att vara med iallafall =/ Men endå !!! Vill ej åka med Matihas, men hanns mamma är jätte snäll =) <33 Hmmm... och jag kan inte komma på en plan att inte följa med heller =( Så allting kommer att gå till spillo =( Jag tycker synd om mej själv =( Jaa, och dem seanaste dagarana så har jag intee gjort ngonting, varit med Bianca igår och vi var ute med Fatou =) Jag mådde dåligt igår med, men sedan kännde jag mig bättre med en Alvidon =) här kommer fem sanna saker om mej :

1. vi har påskpyntat.

2. Jag fick 2 nya fiskar igår... eller en snäcka och en till dammsugare, dammis och lime.

3. jag gilar spela.se hihi =)

4. jag gillar att spela data =)

5.   jag tycker att Vanessa fortfarande är snäll och trevlig =) En god hälsning till henne : Du är fortfarande på min bästavän lista, och jag har forfaande kvar kaninklubbens lösenord och du e fortfarande med i den, även om du inte har någon kanin =) Och det går inte att sluta läsa din blogg, för den e så jävla bra =) <333









Kommentarer
Postat av: vanessa

naw gullig :) tack så mycket, fin blogg <3

2010-03-29 @ 13:25:33
URL: http://vanessam.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Hmm tack antar jag? Min blogg känns dock inte så rolig i mina ögon. Men tar det som en komplimang. tack så mycket..

ett tips för att få mer besökare är att ordna så att det inte är så svårt att se bloggen? Nu är allt jätte långt åt höger. Gå in i din stilmall och ändra wrappern till mindre storlek på width. Lycka till.

2010-03-29 @ 13:32:07
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Saga

sv: tack för frågorna och allt :)

2010-03-29 @ 14:55:46
URL: http://spotlight.blogg.se/
Postat av: mysecreti

SV: åh tack så mycket



så glad jag blir :)

2010-03-29 @ 15:21:23
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: vanessa

Asså jag känner det samma med dig, vad är det vi bråkar om ?

Vad var det som hände ?

Och du är fortfarande en del av mitt liv, och det samma till dig. Jag läser din blogg dag och dag in, kan inte sluta.

Det skulle vara så konstigt att se dig, eller höra din röst, eftersom jag inte har varit vän med dig på typ tre månader :(

2010-03-29 @ 18:16:41
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0