10:06 !

Hej alla söta läsare !! Igår så var jag med Bianca.  vi hade jätte roligt ! Vi ringde Matihas !! Och jag berättade att Tarah var jätte snygg och allting ! Det värkade som att började gilla hon !! Dem kanske blir ett par tillslut !! Haha.. Ojj det skulle se roligt ut ! Nej men alvarligt talat så gillar Tarah Matihas och jag vet INTE ifall Matihas gillar tarah, Men det värkar ju så ! När jag och Bianca ränsade mitt rum så fick hon en maaaaassa grejer !!! Som hon gick släpandes med hem sedan ! Men det är ju roligt att hon kan få nytta av grejerna, istället för att jag ska ha dem skräpandes ! Hon fick typ smycken och lite sånt eller lite mer en så !! Vi åt varsin macka med nutella på (Chocklad) Det var jätte gott. ja och sedan lite senare under dagen i dag så ska jag och Bianca gå till tyrolen och bara vara där !! Det kommer att bli kul =) ♥  sedan efter det så vet jag inte vad vi ska göra.. undrar vad Bianca vill göra ? hur som helst så får jag vell ringa och fråga lite senare hej då !! ^^  denna bilden är så söt !! >< ^^ ha en trevlig dag ^^ skriver lite mera senare i kväll hur min dag har varigt hej då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0