Tröttiz ><

God morgon alla söta läsare!

Jätte trött efter alla sötnosar i går. (Bellas små kompisar) Dom både hängde och klängde på mig i går :) Så söta! Mina kussiner var oxå där. Två av dom heter Nattalie lillan och storan. Stora Nattalie och llilla Nattalie! haha samma namn. Det kom jätte många :O Vi hyrde ju en hel lokal så det kom kanske lite över 50 personer! Bella kännde alla ;) Som vanligt. Vi dannsade till Pippi långstrump och Mathias var där :O!!

ja och dag så ska min pappa hämta mig mellan 5-6 och så ska vi upp tidigt till cross lägret. Det kommer bli bääst! Och jag har fått reda på att jag kommer att få en I-phod touch!! Jippi!




Kommentarer
Postat av: Christine

Woho! iPOD! :D

sv: Ja ;P

2010-06-13 @ 09:57:09
URL: http://teenagewizard.blogg.se/
Postat av: Vanessa

vaa ska du få en ipod ?

Jag kan hjälpa dig lite om du vill :)

Om du vill ha spel, bilder m.m



Hoppas att du får det roligt på ditt cross läger, kommer du att blogga ?

Inte för att skryta nu men jag vet att du gillar naturen du ska veta hur fint det e här. Kommer lägga ut några bilder så får du se :)

2010-06-13 @ 12:02:15
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0