Ska till torget lite senare.

Hej alla söta läsare :)

Idag har det varigt en lite konstig fast endå vanlig dag.

Först gick jag ju till skolan. Och sedan så för första gången hade vi BIOLOGI! Eoouuuh!! Bläit :S Nåja och sedan så tittade vi på nån äcklig film :S

Och över till det gammla vanliga. Idag så slutade vi 10 minuter tidigare och då jag gick jag med Kristina & Matilda hem. Idag ska jag vara med Kristina. Vi ska till torget och köpa matsäck :D Igår hade vi oxå utflykt jag tog lite bilder som ni kanske vill se :) Vi grillade korv och sedan så klappade vi ett par jätte gulliga kalvar (bäbis kossor).











 

Ja och det var lite bilder :)

I morgon när vi ska göra en utflykt så fick man välja ifall man fik spela brännboll eller fotboll och jag valde brännboll. Det kommer bli bäst! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0