Bellas brorsans kalas :)

Hej alla läsare :)

Idag så är det Bellas (min systerdotters) kalas :) Jimmy min bror fyllde 22 i går så vi firade han lite extra men idag så fyller Bella 3 år! Haha hon e så söt ♥ Och hon tjatar om Bianca hela tiden! Hon säger: -när ska vi träffa Bianca då? typ hela tiden varje gång hon ser mig så är det Bianca, Bianca, Bianca heela tiden haha!

Så idag ska det bli kul! Hon ska få en jätte god citron&lime tårta som självklart ska vara grön. Grön är ju hennes favoritfärg :) Så vi har hyrt en hel lokal där alla Bellas kompisar från dagis och alla ska komma och Jimmy då så klart! haha Det kommer att bli bäst så vi slår i hop Bellas och Jimmys kalas idag det kommer bli jätte kul! :D

Och inte nog med det..!

Om två dagar så ska jag åka på cross läger ja min pappa betalade runnt 3000 FÖR DET! :O Allt för min skull så vi ska ut i Naturen fiska, köra cross rida på hästar och allt!! Det kommer att bli mer en bara bäst. Fast i morgon mellan 6-7 så åker jag till min pappa och sover över där och sedan tidigt på Måndagen ger vi oss i väg!

Så igår var det sissta skoldagen för mig :( Så restan av sommaren så har jag sommarlov!!! (Yes!)

Men på ett sätt kommer jag att sakna skolan :/ Men det ska bli sjönt att få vila ut men nu ringer Bella ska sjunga för henne i tellefonen! <3

 


Kommentarer
Postat av: maja

åååå jag har en brors dotte hon är bara såååå söt hon fyller 1 år i slutet av augusti hon är sååååå söt love u ella

2010-06-12 @ 12:12:02
Postat av: maja

jag glömde att sriva min store bror fyller 23 idag hahah ( inte han som har ella har är 27 år)

2010-06-12 @ 12:14:10
Postat av: FATMA | sångerska

Söker du en snygg sommar design till din blogg?

Då har jag kommit rätt. Har just nu sommarerbjudande på 70kr för bloggdesigner. Jag gör proffsiga och välarbetade designer efter dina önskningar. Är du intresserad? Kontakta [email protected]

2010-06-12 @ 16:02:56
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Bianca

Säg till Bella att jag ska vara med er när hon kommer :D

2010-06-12 @ 16:41:47
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: julle

ha det så roligt!

2010-06-12 @ 16:56:04
URL: http://seavalleystar.blogg.se/
Postat av: Christine

Super fin blogg!

(gillar också att rita och teckna, ville bara säga det ;)

Ha det bra!

2010-06-12 @ 19:09:16
URL: http://teenagewizard.blogg.se/
Postat av: Christine

sv:mm

2010-06-12 @ 19:40:32
URL: http://teenagewizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0