Är sjuk :(

Hej alla söta läsare!

Idag så är jag sjuk :(

Och jag har varigt på det där motorcrosslägret och det var skit kul!!
Jag kanske ska dit i gen i Novemner. Vi körde tre pass om dagen och jag rammlade bara 4 gånger och jag körde om typ 16 åringar och allt!! Det var bara bäst!! Och vi åkte ut på havet och då fick man typ åka vattenskidor och vatten ring och jag åkte vatten ring och jag skrek och jag hoppade mint en meter upp för den höga vågen som närmade mig!! :O Men jag dog inte.

Och dagen efter det så åkte jag hem till min pappa. Och dagen efter det så åkte jag båt med min farar och blev sjuk och !SJÖRÄDDNINGEN! Kom och hämtade in mig på land och där mötte min pappa mig.

Kallabalik!!! Jag har en massa bilder men jag hittar inte min datasladd :( Så ni får se bilderna en annan dag.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0