Äntligen kan jag blogga igen!

Hej alla söta fina rara läsare!

Jag vet att jag typ inte har bloggat på 100 år men mina två datorer har inte funkat :( Som Vanessa skrev i det förra inlägget ;)

I går så var jag med Vanessa. Vi tog ut min kanin Stumpan. Och sedan efter det så åkte jag och Vanessa till stranden från ingen stanns :S Men vi hade jätte kul, vi åkte till Näset och badade ;) Vattnet var inte jätte kallt men endå kallt ..Brr.. Skit kul! 

 Och vi lyssnade på musik och åt kakor. Vi var ju själva där och min mamma vet fortfarande inte om att vi har åkt dit hihi. Så jag lånade Vanessas ljusrosa bikini och jag hoppade från bryggan och sedan så åkte vi hem. Jaa och sedan så gick vi hem till mig en stunnd vi gjorde inte något speciellt bara låg i min säng och spelade data. Och sedan så skulle Vanessa hem så jag åt mat och sedn så kollade jag på en film som heter Fools Gold. Den var bra Komedi typ.




Ja och idag så ska jag väll vara med Vanessa igen i fall hon vill eller kan. Och sedan till helgen så ska jag vara med en tjej som heter Sabina vet inte vad vi ska hitta på..? Nå men idag så ska jag ta ut Stumpan min kanin igen. Jag skulle ha tagit bilder idag i falla det inte vorde dör att jag glömmde min mobil hemma hos min pappa. :(

Nåja jag hoppas att ni kan klara er utan bilder ett tag :) Hej då nu ska jag fixa mig och ringa Vanessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0