Shopping dag!

Hej alla söta läsare :D

Idag så har jag varigt i Brunnsparken med min mamma, vi var inne i Nordstan och shoppade!! vi hade jätte kul vi var inne i en massa butiker och kollade :) och sedan blev vi båda trötta i benen och hungriga, så vi gick in på en Thai- resturang och åt jätte goda ägg nudlar med kyckling och grönsaker, och det var så gott!  och tyvärr så har jag inte min mobil här så jag har inte tagit några bilder :( men jag ska försöka årdna det på något sätt, kanske på mickes tellefon..? Nåja här har jag försökt att förklara det jag köpte :) 

 Jag köpte:


♥ 2 par jeans leggings från Bik bok 2 för 149 kr

♥ 2 par rosetter och en stor rosett. stor rosett: 29 kr. Små rosetter: 49 kr från kapahl.

♥ Ett marinblått blommit jätte gulligt linne från Zara 149 kr.

♥ Ett cupcake läppglanns från HM 29 kr :)

♥ En BH från Lindex 129 kr.
 
♥ Ett vitblommit diadem från Kapahl 29.

♥ Ett pärlarmband från zara 19 kr.

P.s: det var skiiiit mkt folk ;s

D.s Min mamma köpte ju en massa saker oxå :)... Shorts, tunika, jeans, jeans kjol...... Mkt mer saker en vad jag köpte :O hahaha :D et var jätte mysigt och jätte roligt :D


Kommentarer
Postat av: julia<3

Oj jasmine e på shoppinghumör ;)



men din blogg var jätte fin :)



puss <3:)

2010-07-05 @ 22:00:16
URL: http://juliiaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0