I am back :)

Hej alla söta fina rara efter längtade läsare!!!

Nu är jag äntligen tillbaks från en låååång bil färd från härliga Halmstad.

Vill ni veta vad jag har gjort..? självklart vill ni det, men det tar vi nån annan gång.

Idag så har jag varigt med Bianca och det blev krig och bästa dagen på året.

det började med att jag och bianca messade varandra på mobilerna undertiden jag var på väg hem. Och sedan så ringde jag Bianca på hennes hemtellefon och va ÖVERLYCKLIG för att jag äntligen hade kommit hem. Och bianca och jag var ju självklart med varandra och vi dog. Jag var hungrig och mitt kylskåp var heelt... (bläää)! Så vi bestämde oss för att beställa pizza. Och jag hade bara en massa mynt och undertiden pizzan väntade i ugnen så sprang vi till minis för att växla men dom ville inte ha våra mynt så vi sprang till Saffe precis brevid pizzerian men dom ville inte heller ha våra mynt :( Så vi sprang till våran pizza och betalade med våra små mynt och sprang sedan upp till Bianca med våran pizza och åt den. Och då ringde Biancas pappa så dom sprang upp med en Svart soffa från ingenstanns när vi var klara med pizzan. Och efetr det så ick vi ut och då dampade vi lite grann. Och efter det så gick vi ner till topas men vi hittade ingen där och vi orkade inte gå tillbaka. Och då blev vi plötsilgt jätte törstiga och gick till mio, men det var stängt, och så fanns det bara ett hopp kvar... STATOIL så vi gick in där och köpte en cola och varsin daim chocklad.och jag fick problem med att ta colan och bianca fick problem med att stoppa in alla mynt i den lilla maskinen och jag tappade mina nycklar på golvet i affären och det var en kunnd bakom oss som började as garva och vi bara stog där som två luffare :o Men bianca kunnde typ inte äta daimen för hon har typ 100 hål i sina tänder. Så vi gick upp till stora gården och var med Fatou lite och pratade i tellefon hela tiden och efter det så dog biancas mobil så vi gick hem till henne och laddade den. Och sedan så gick vi ut igen och gjorde typ ingenting och nu sitter jag här och äter pizza IGEN!!

hahaha villken dag..?

och i morgon så ska jag följa med bianca och hennes mamma och nästan hela hennes släkt till välen och kolla på nån fotboll! haha :D Toppen..?

Nåja hej då nu ska jag förtsätta att äta min kebab pizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0