Det regnar

Hej!

Idag så regnar det hos oss här i frölunda. Men jag tycker att det är ganska mysigt endå ♥



Och i morgon så blir det en mysig dag på stan med mamma ♥
Vi ska ut och äta på resturang och vara med varandra ta en fika och sedan så runnt i lite butiker och kolla. Vi tänker inte köpa något eftersom att jag och min familj kanske ska åka till TURKIET!! Fick reda på det i går. Istället för Halmstad så åker vi till Turkiet. (Kanske) Det är bara ifall min mammas pojkvän vill (micke) Hoppas jag håller tummarna :D

Nåja men nu ska jag titta på TV och äta cupcakes :)




Kommentarer
Postat av: Bella

tråkigt me regn :<

2010-07-04 @ 13:38:05
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0