11:30

God morgon!

Idag så vaknade jag jätte tidigt :o

Och nu ska jag ta mig en kopp caffe och njuta framför Tv:in :) Jag vet vad ni tänker..?

-Omg, dricker en 11 åring caffe...??

men det är ingenting att göra åt. Jag är beroende :( Och jag älskar caffe och så e det bara :D
Ni undrar ju förstårs vad jag ska hitta på idag?
Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Jag har inte bestämt något mmer en att micke inte vill åka till Turkiet *suck* Det blir halstad ist. Vi kanske ska åka dit redan till helgen :o Hoppas!!

 


Kommentarer
Postat av: Monkeymos

Tycker inte alls det e konstigt, min platsbrossa har druckit kaffe sen han var 10 (tur att han inte är av min mammas elr pappas blod, så jag slipper ha töntblod i mig) XD



Ps. du e inte tönt för att du dricker, jag menar att han e tönt, han skulle va tönt fast han inte drack kaffe!

2010-07-06 @ 17:07:34
URL: http://monkeymos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0