Var på Mio...

Hejsan  alla läsare!!
Just nu sitter jag och kollar på min kanin.. Hon är så gullig när hon ska ta en liten äppelbit från sin lilla skål hihi!! Maou... Haha. Idag så var jag med Elin... I skolan så var vi med varandra och efter skolan var vi med varandra... Just nu chattar jag med henne på Blipville... Jag gillar inte enns Blipville men ändå har jag det...! ^^ Nu äter jag en munk med chocklad =P ...Mmmm... Min spindel gör inte så mycket hon sitter i en liten skål full av sand som jag gorde till henne, och lite stenar är då och jag spreyade lite vatten i skålen så det skulle hålla sig fuktigt... Hon kommer från Brasilien....
Hon är gullig och liten.... Föresten jag varf på Mio i dag med elin Vi köpte en tvål för 19 kr! Och sedan så drack vi lite varm chocklad och sedan gick vi hem där vid 18:00 vi skulle äta sedan så orkade vi inte vara ute mer! Vi åkte på isen vid Sabinas baksida och sedan så gick vi ju till Mio hihi jg måste gå nu hej dåå! Skriver mer imon hoppas att ni har en trevlig kväll...! ^^
      Bara tog något hihi O_O !


Kommentarer
Postat av: vanessa

asså hälsa din blinda och korkade mamma att hon ska sluta ljuga för sitt eget barn! tro du på den IDIOTEn men jag bryr mig inte. jag vet vad jag gjorde ( Felicia var med mig så fråga henne) Ingen svar med din mamma så hon ahr inga vittnen ( HAHA )

och jag bryr mig inte ett skit om du vissar din mamma detta. Asså du är så FEG! så du hämtar din lata mamma, så att hon tror att hon kan fixa allt. men hon bestämmer inte över mig! Det kan du hälsa henne.

2010-01-27 @ 17:25:42
Postat av: vanessa

+ min mamma säjer inte till mig att gå till minis för att köpa öl & ciggaretter! eller dricker vin varenda helg och hänger med nån kille på balkongen. Eller bara ligger i sin säng och säjer till sin unge att diska, skrubba toaletten elr skicka mig till torget för att köpa mat. Asså orkar inte din mamma elr du är ju hennes slav. din mamma är ingen vettig mamma. + min mamma går inte runt i pjamas hela dagarna. Och din mamma skryter som in i helvette. Och när vi har varit ovänner och blir vänner igen då står alltid din mamma i halen elr någon annastans och babbbbbblar och babbbblar om vårat bråk. Det är bara visst jag som gör fel. du vågar aldrig berätta att du gör fel. Men jag tänker berätta för din mammma att du RÖKER!

2010-01-27 @ 17:32:32
Postat av: Elin, vanessa kan dö!

Vanessa, är du värkligen så dum att skriver skit till Jasse via internet. Har du inte lust att berätta detta för jasmine i värkligheten. Vafan gör du? Jasmine är en av de vänne rjag kan lita mest på. Hennes mamma har inte med vänskapen att göra. Om du värkligen tror att du kan göra någon ledsen med ett litet fegt imail, så visst. Tro det men jag skiter vafan i du gör. Jag är inte här för att försvara jasmine eller hennes mamma. Jag bara säger det som ska sägas. Vanessa du har ju ganska mycket problem. Har du nåra problem med jasmines mamma, så ta det med henne. Alltid när jag bråkat med jasse så är det alltid så att jag är välkommen ÄNDÅ hem till jasmine, hennes mamma är alltid lika mjuk och snäll. Och vafan gäller det detta med ciggar och öl. Det har inte du med att göra! Alla får tycka som dom vill. Bara för att du är fjortis aktig så ska du dra upp varenda lilla grej som stör dig. Ta det med systembolaget i stället. !!!!!!!!! Asså Vanessa är ju stöörd

2010-01-27 @ 18:31:35
URL: http://valkyriaprogrammet.blogg.se/
Postat av: bianca

röker Jasse tror inte jag Vanne

2010-01-27 @ 19:03:53
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: Elin, vanessa kan dö!

Jasse, kolla vanessas blogg. Den e fan cp-ig P.s jag skrev nya inlägg >:P Läs allt jag skrev till henne där. Det e fan rätt det jag säger

2010-01-27 @ 21:40:17
URL: http://valkyriaprogrammet.blogg.se/
Postat av: Emelie Dahlberg

Haha jag såg det, riktig slyna det där! :P

2010-01-29 @ 14:22:46
URL: http://gemigenchans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0