Var hemos sabina

Hej alla läsare, det är inte så många som läser min blogg men jag skriver endå för att få många läsare!!<3 Jag vill gärna vra med någon i dag men vet inte vem! Det finns så många personer att välja på kanske Vanne eller Bianca eller sabina eller någon i klassen, Neee- jag är nog med vanne ifall hon kan anars så e jag med Bianca,jag ringer nog Vanessa så kan vi hitta på något<3 Men jag skulle i gentligen vara med Vanne i går men det blev inte så för att Vanne svrade alldig i sin tellefon så....jag bestämde mig för att ringa Bianca men hon ville vra hemma så jag ringde Sassa (Sabina)<3 Men nu ska jag vra med Vanne, hoppas hon svrar denna gången da haha!!! Hon sov hemmos sin kusin Felle så jag får försöka med Bianca hoppas att hon svarar....hon svrade jippi jag ska vara med bianca och Sabina!!


Kommentarer
Postat av: bianca

naj det ska du inte hahahaha

2010-01-02 @ 12:28:50
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: Josefin

Heter du nazze ? :)

2010-01-03 @ 00:22:51
Postat av: jasse

nej bra ett smmeknamn men jag heter jasmine på riktigt

2010-01-03 @ 10:40:35
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0