Vanessa är sjuk i huvet och på tal om hennes mamma......

Jag vet att du läser detta nu för vad skulle du görautan min blogg vanessa??? Vanessas mamma är så jävla sjuk i huvet jag låvar... Dem är hor båda två.... JAG RÖKA!!! Neeeeeeh..... va fan har hon fått det i från säja det till min mamma neeeehhhh!!!!! Min  mamma snackar inte med horor! jag skulle härma vaessa jag skulle se hur länge hon kunde hålla en hämlighet! JAG RÖKER ABSÅLUT INTE VA FAN SKULLE JAG GÖRA DET FÖR??????????? Vem tror hon att hon är bäst?... Åhh knappast Och hennes homamma eller vad man nu ska kalla det... säljer familje medlämmar hon sålde vaessas kanin vem fan tror hon att hon e stkars kanin eller den har det någ lätttt mycket bättre nu när den slipper höra vanessas hormamma skrika hela dagarna... Man får inte enns säja ett pip hemos henne fan va missbildat jag menar hon lånar vaessas fula äckliga diadem eller va fan man nu ska kalla det i sitt hor hår!!!! Hon har väll inte råd att köpa nya till sig själv.. Allt hon säger NOW WAY INTE SANT jag menar hon ser ju fan ut som en prickikorv i ansiktet.....! HONHAR FINNAR ÖVERALLT!!!!!!! Neeeeh jAg har bara en sak att säga om den här saken DEM ÄR HOROR BÅDA TVÅ... HON KOMMER SÄKERT INTE FÅ NÅGOT JOBB NÄR HON BLIR STOR.... DET KOMMER SLUTA MED ATT HON LIGGER MED HENESÄLSKADE FELIX!!!!!!! HAHAHAHA!!!!! HON HAR MENNS HAHAHA  OCH HAR SÄKERT DEN STÖRSTA STORLEKEN PÅ BH!!!!! HAHAHA FAN JÄVLA HORPRICKIKORV!!!!!! hahahahhahhahahahahhaha kan skratta och sprida rykten om det här i hundra år hahahahhahhahahhahahahahahahahahahhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du kan sluta skriva till Vanessa, hon har fan inte gjort dig något. Bara för att du har stora problem behöver du inte ta ut det på andra. Och du ska fan inte prata skit om henne och hennes mamma för du verkar inte ha sett din egna?? Fetto...

Och Elin kan dra åt helvette.

2010-01-28 @ 15:37:33
Postat av: bianca

varför är ni ovänner???

2010-01-28 @ 17:21:02
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: N E L L Y !

Asso ? fy fan va omogen du är ;o Om Vanessa har finnar , så är hon bara mogen och har kommit in i puberteten -.- tillskillnad från dig , du hänger ju för fan med ett dagis hela jävla dagarna verkar de som ! HAHA ? Och Vanessa är ingen Hora ? Elr hennes mamma , !



Älskar dig Vanessa <3!

2010-01-28 @ 20:03:24
URL: http://beautifulnellyblogg.se
Postat av: vanessa

älskar dig med nelly

2010-01-28 @ 20:35:54
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: ida lagerr

detta var så jävla omoget .

om nu vanessa har stor bh och finnar , då e hon verkligen mogen !

vanessa har fan ett hjärta av guld .

jag kommer be henne snacka med sin mamma så hon får läsa detta . för du skriver att hon e en hora , du bråkar väll inte ens med henne ?

så vrf omn du bråkar med vanessa skall du skriva saker om hennes mamma ?

och dom sålde kaninen för en anledning, den skulle få springa fritt på gräset och vara lycklig .

och om du skall sprida ryckten e det du som ljuger .

för inget i texten e sann .

och när jag läser denna texten förstår jag att du verkligen inte e en sann vän .

och det med att hon läser din blogg fast ni bråkar e ju inte konstigt .

du läser ju hennes blogg .

och vrf skulle inte hennes mamma få låna vanessas diadem ?

vaddå, e du så självisk att du inte lånar ut dina saker eller ?

detta var en så omogen, ful, konstig och så jävla idiotiskt inlägg & blogg.

nästa gång du snackar skit om ngn av mina vänner ska du allt få se .

jag lovar att du kommer få se på saker som du knappt kunnat drömma om .

så var nu en snäll flicka & sluta snacka skit om vanessa .



tss . vanessa e min & jag älskar henne mer än vad du tror ( L )



2010-01-28 @ 22:58:57
URL: http://ttaubies.blogg.se/
Postat av: ida lagerr

fan vad omoget .

att vanessa har finnar & mens betyder att hon e mogen .

fyfan vad jag tycker synd om dig nu .

har du inget liv elr ?

brukar du sitta & skriva sånna här saker eller ?

detta var jätte töntigt, bara så du e medveten om det .

jag tyckte detta var rebt av taskigt .

att enns tänla på att skriva så här ?

men vaddå, ¨vanessas mamma får väll låna hennes diadem ?

elr vaddå, e du en självist egoist som inte lånar ut dina saker ?

man märker att du aldrig vart en äkta vän mot vanessa .

jag ska anmäla detta te min farbror som e polis !

för detta var så inte okej .

men vet du, att ha en stor bh betyder väll att man har stora bröst ?

vaddå har du storlek 0 - kupa ?

elr har du inte ens en bh ?

aaww så ledsamt du e en pankaka där uppe :'(

och vaddå hennes mamma säljer familjemedlemar ?

guud .

dom sålde kaninen för att han skulle få leva på en gräsmatta & känna sig glad & lycklig .

tänk noga, skulle inte du gjort det för hans skull ?

men du skulle behöva en äkta kompis att vara med ist för att skriva sånna här saker bakom en dataskärm .

elr helt enkelt ett liv .

och allt detta tyder på att du älskar fredrik .

awww jasmine älskar fedrik ( L )

för att skriva saker om andra tyder bara att man själv älskar han . -.-

patetsikt !



hahahhaha en sån jävla omogen blogg asso .

vanessa e fan min kompis, och om ngn skriver sånna här saker om min kompis blir det inte roligt .

du kommer ha det svårt .

jag skall be min farbro kontakta dina föräldrar för detta är hotande tarkaserier !



JAG ÄLSKAR FAN VANESSA SÅ PFF ( L )

// - vanessa skit i allt hon säger för bådde du & jag & alla andra vet att hon bara ljuger :)

älskar dig mest vanessa <3

2010-01-28 @ 23:17:48
URL: http://ttaubies.blogg.se/
Postat av: ida hellberg

snacka inte skit om vannesa

hål käften jävla unge !

2010-01-29 @ 20:19:38
Postat av: vanessa

+ jag har inte mens!

2010-01-30 @ 19:12:13
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: vanessa

detta var så jävla omoget .

om nu vanessa har stor bh och finnar , då e hon verkligen mogen !

vanessa har fan ett hjärta av guld .

jag kommer be henne snacka med sin mamma så hon får läsa detta . för du skriver att hon e en hora , du bråkar väll inte ens med henne ?

så vrf omn du bråkar med vanessa skall du skriva saker om hennes mamma ?

och dom sålde kaninen för en anledning, den skulle få springa fritt på gräset och vara lycklig .

och om du skall sprida ryckten e det du som ljuger .

för inget i texten e sann .

och när jag läser denna texten förstår jag att du verkligen inte e en sann vän .

och det med att hon läser din blogg fast ni bråkar e ju inte konstigt .

du läser ju hennes blogg .

och vrf skulle inte hennes mamma få låna vanessas diadem ?

vaddå, e du så självisk att du inte lånar ut dina saker eller ?

detta var en så omogen, ful, konstig och så jävla idiotiskt inlägg & blogg.

nästa gång du snackar skit om ngn av mina vänner ska du allt få se .

jag lovar att du kommer få se på saker som du knappt kunnat drömma om .

så var nu en snäll flicka & sluta snacka skit om vanessa .



nå kan du svara på något av detta!

2010-01-30 @ 19:13:39
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: vanessa

Jag älskar dig också IDA (L)

2010-01-30 @ 19:14:00
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: Nelly

Du e såå cooool Jasmine 8O ! Omg? så moget skrivet asso ? elr va tycker ni andra?



DrA åt helvete , !

Vanessa älskar dig <3

2010-01-30 @ 19:41:45
URL: http://beautifulnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0