Vanessa älskar Felix..... hahahahaha

Bara så att ni vet är Vanessa lika sjuk i huvet som vanligt!!! Hahaha.... Och hon är lika kär i Felix som vanligt, hon har aldrig något vättigt att säga utan bara struntprat och skit! Lyssna inte på henne hon snackar bara gojja!!! haha... Hon blev kär i Felix genom en teater eller vänta hennes mamma är en teater... jag menar hennes rövhål! Hahahaha felix vill förstors inte ha otrogna tjejer, Vanessa är ju en hora, så hon ligger ju runt och runt med andra mäniskor hela tiden! Haha....! Hon tror sig så jävla mkt så detinte är sant!... Haha..! Och när hon inte har någon att vara med så ringer hon alltid mig och ber om förlåtelse... hon har typ inga mer vänner! Haha... jävla mobbade unge!!! Jaja hej då ! 


Kommentarer
Postat av: Elin, vanessa kan dö!

NEJ!!!!!! ALLTING VAR SANT, VARFÖR DÅ??? DÄRFÖR hon är ganska strippig av sig :P

2010-01-28 @ 20:41:39
URL: http://vanessaärfulsomfan.blogg.se/
Postat av: OMGOMG

JÄÄÄVVLLAA HORA .

OMOGNA FJANT FYFAN :o

GÅ OCH DÖ .

LÅT VANESSA VARA IFRED .

VANESSA SKA VISA VAR DU BOR SÅ SKA JAG KOMMA SERRU .

SÅ AKTA DIG .

SKRIV EN SAK OM VANESSA SÅ E DU DÖD .:@

2010-01-28 @ 22:47:55
Postat av: ida lagerr

JÄÄÄVVLLAA HORA .

OMOGNA FJANT FYFAN :o

GÅ OCH DÖ .

LÅT VANESSA VARA IFRED .

VANESSA SKA VISA VAR DU BOR SÅ SKA JAG KOMMA SERRU .

SÅ AKTA DIG .

SKRIV EN SAK OM VANESSA SÅ E DU DÖD .:@

2010-01-28 @ 22:48:35
URL: http://ttaubies.blogg.se/
Postat av: NELLY

HÅLLER MED IDA ! JASMINE? VANESSA HAR GETT MIG DITT HEM NUMMER , SÅ ATT DU KOMMER NOG ATT FÅ MÅÅÅÅNGA SAMTAL !! OCH ELIN TÖÖÖÖNT ?!

2010-01-30 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0