Skolan!

Hejsan hoppsan! Ja i dag var jag i skolan som alla säkert vet^^^Det var roligt i dag, vi skulle i gentiligen byta platser i dag den sista letionen,men det blev inte så.. Ja på fredag så ska jag ha pyamas patry (kanske)! jag ska bjuda några från klassen bara^^ Semme, Tildah, Juli alla dem ska sova över och vi ska kanske hyra en skräckfilm det kommer att bli bäst!!! I fall jag ska ha pyamas partyt. Mamma ska kanske köpa godis och Popcorn för att vi har redan en massa chips!! Jag längtar värkligen till Biancas kalas det kommer att bli bääääääst!!!
Varge kalas hon har haft och jag har varigt bjuden på har alltid varigt dem bästa kalasen som jag har varigt på!!
Det är bra musik,många presenter,och massor av god mat och dem härmar ingen utan dem är påhittiga och hittar
på själva!!!! Jag gillar Biancas kalas! I skolan i dag så hade vi slöjd! Vi har den sämsta läraren: Ronny!
vi får typ alldrig välja arbete själv utan han ska alltig bestämma alltiiiiing!!!!!!....NÄÄÄH.. I don`t like this!!!
jag fick en massa snälla komentarer för min: Canel tröja hihi jag blir så.. Rörd^^<3 Jag vill bara tacka Isabella för dem fina örhängena oxå!!! Hon gav mig ett par jätttte fina koppar örhängen! dem var jätte fina! Tyvärr så var
inte Elin i skolan i dag=( Hon var väll sjuk eller något... I dag på matte letionen så jobbade jag jätte bra hela letionen!! I vanliga fall så brukar jag bara hinna 1 sida! Eller något, men denna gången så hann jag med 3 hela sidor!! jaja måste rusa tjingeling
// Hugs/kisses: Jasse^^

Kommentarer
Postat av: bianca

hihihihi Dina kalas är ockås bäst!!!

2010-01-11 @ 17:48:47
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: Ida

Jävla mus!!!! Cp unge

2010-01-11 @ 17:55:27
Postat av: Vanessa

hej jasse bara så att du vet så hälsade jag till en som heter Daniella att ta sig i röven inte dig. Och jag förstår att du ville vara med din familj den där gången!

2010-01-11 @ 21:28:40
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0