Ska snart äta frukost!

Hej alla läsare!
Kl: 4:00 börjar Biancas kalas!! Omg jag ska köpa ett paket till: Bianca sedan! jag ska ringa Sabina och sedan så.. ska vi gå tilsammans!! och denna Fredagen som kommer så ska jag ha pyamas party!!! Semiha och Julia och Tildah kommer omg omg omg!!!!!!!!!

Allt är såjävla stressigt men jag hinner att köpa ngt till Bianca!! så... Iga problen jag får ju säga så som man säger i Thailand: ''ning ning''! Det betydet ta det lungt! Det finns många ord på Thailänska som betydet ning ning!!


Ja ja jag får sätta lite fart kolla på denna bloggen: www.Biancavanessahudgen.blogg.se

Hon kommer säkert att lägga upp bilder från kalaset!! Hoppas det! Ja nu ska jag äta frukost och ringa Sabina! 

                                                                            Hej då!! ^^


                                                                             

Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag är inte arg på dig FÖRLÅT vi kan väl bara glömma allt elr ? jag ska ha på mig en vit rosa kläning och en sklaks kavaj + svarta strumpbyxor DD?

Gud vad bra att du hade min t-shirt jag har letat efter den jätte länge du kan väll ha med den till Biancas kalas?

2010-01-16 @ 10:04:16
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: bianca

ja jag ska lägga upp bilder från mitt kalas

2010-01-16 @ 10:19:25
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: hanna

sv: tack så jättemke :D

e allt bra med dej då ?<3

2010-01-16 @ 13:45:53
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0