Sitter här och mumsar^^

Hejsan alla läsare!! Jag sitter här och mumsar på lite godis! Mmm... och dricker lite Fanta!! Jag var hos min syrras pappa i dag och min bror var oxå där, och deras Farmor o Farfar var oxå där och lilla Bella^^  Just nu tänker jag lite granna på vad jag ska köpa till Bianca..... Vi får se...... Kan ju inte säga eftersom att hon kanske sitter och läser min blogg just nu?? Vem vet? Jag åt mat hemos min brors och min systers pappa vi har inte samma pappa!
Men jag var där endå=) Min pappa kommer ju snart hem från Thailand!! Han har köpt ennu mer grejer till mig!! Han gillar att köpa grejer! Bella är min syrras dotter hon e såå sööööt!!!<3<3<3 Man vill bara äta upp henne!!
Såå..jag är hennes Moster! Redan! jag menar jag är bara 11år och är redan Moster!! ja nu ska jag nog hjälpa Mami och Micke med tvätten dom har inte ätit det har jag Tacos!! Det var jätte gått<3 Ja ja måste gå nu hej dåå!!

Hugs and kisses: Jasse

Kommentarer
Postat av: carina

Naaww! vad rörd jag blir! tack så mycket! ;')

2010-01-10 @ 00:49:03
URL: http://coccco.blogg.se/
Postat av: bianca

längtar du till mitt kalas?

2010-01-10 @ 11:36:56
URL: http://biancavanessahudgen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0