Simhallen igen!!

Hej alla läsare!!
Jag är vän med vanne nu<3 Det var inte hon utan hennes kompis, som var hemos henne någon dag:( Jag har varigt lite små sur därför har jag inte lagt upp inlägg!! hihi kl är prick sju!! Och jag är redan vaken haha!! ja...NU gör jag inte så mkt..Min kanin sover och alla sover:( Och jag gorde i ordning lite caffe till micke och min mamma och mig själv:) Sitter här brevid mitt caffe nu och mumsar på lite pepparkakor!! Sedan lite senare under dagen så ska jag vell ringa någon vet inte vem jag har låvat kanske Vanne kanske Bianca I don`t now
Just det i går så var jag med Vanne och Bianca och Josefin och Sabina vi var i simhallen igen!! Sedan så skulle
Sabina och Josefin gå... Men jag Bianca och Vanessa gick till Tyrolen men dem hade stängt:( så... vi gick hem till mig och jag hade sminkat mig som en man!!!! Så det blev typ helt kaos!! Men sedan efter det så var vanne och bianca tvungen och gå hem!!:( Det var roligt i går, fast jag vet ej var Sabina tog vägen......


Kommentarer
Postat av: B.

om du säjjer du är så mycket mycket snyggare än Truebarbiie VARFÖR FAN HAR DU INTE EN ENDA JÄVLA BILD PÅ DEJ DÅ?

de förklarar ju ALLT du skäms för att visa ditt FUCKface Bitch please VÄX UPP e du 10 år bruuden?

2010-01-14 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0