sabina är med 6 åringar!!!!!

Hej i gen Sabina är med en 6 åring som heter Hanna och en annan 6åring som heter roba och jag sa så här till Sabina jag vill vara med dig men inte Hanna tillslut sa jag Ok!! Och då sa Sabina a men dert är inte bra Hanna som ska vra med utan roba med och då sa jag  ehh!! jag vill inte ha ett stort dagis hemmos mig vad tänkte jag med när jag sa OK till att Hanna skulle vra med men sedan kommer Roba från ingenstanns!!!!! NEJ!!! jag är inte med 6 åringar jag menar,jag är 11 och dem är 6 jag är 5 år eldre en dem orka jag står inte ut att leka med barbie eller gossedjur eller någonting jag har inte enns kvar mina barbie men det har tydligen Sabina!!! Jag frågade henne en dag vrf har du enns kvar dina barbie??????? emm...För att Hanna leker med dem  
och då sa jag: Ehhh!!!!!! vrf ger du inte bort dem till Hanna dah???????
emm........ För att jag vill kanske ha dem själv
dubbel dubbel ehhhhhh......VRF varför sparar men plastdockor????? helt cpit VFR VFR VFR???
och lilla lilla hanna ville bjuda mig på hennes kalas men jag sa bara ehhh..OK
Som tur va att jag skulle åka till:Thailand i stället för att gå på den där ungens kalas 6 års kalas jag har bra en sak att säga eller vänta 2 saker: ORKA!!!! och den andra EHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bianca

orka vara med 6åringar!!!!!!!!!!!hahahahhahaha

2010-01-02 @ 13:15:20
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: vanessa

Asså ork med henne( asså sabina ) ! Och hur fan orkar du, jag skulle DÖTT!

2010-01-02 @ 14:29:40
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: Foki

Aa men ni två är ju ändå rövhål så det spelar väll ingen roll?? Ät fläskfilé först.

2010-01-03 @ 01:59:43
URL: http://Foki.se
Postat av: Foki :)

Just det bara så att du vet så såg jag dig och don pappa i taihland, du liknar för fan en mus. Och du tror att dina kläder du köpte där är äkta! Skryt lagom din lilla mus! Och sluta läs min blogg!

2010-01-03 @ 02:02:20
URL: http://Foki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0