redan över:(

Tänk att nu e det inte länre 2009 utan 2010!!!! Vad konstigt det känns ska vara med vanne i dag hon har en ny blogg besök den gärna på:  www.vannie.blogg.se den är bra!! Fast hon inte har skrivigt sp mkt haha!!

Jag gör inte så mkt bra sitter här och väntar på att vanne ska ringa<3 Vi ska bra chilla och ta en liten promenad jag ska lägga upp lite bilder sedan på kvällen och kanske en vieo på några av raketerna och ni ska få se en bild på min kanin och mig när jag var liten jag låvar inget men kanske,man vet alldrig med mig hihi!!<3


Kommentarer
Postat av: bianca

hette hennes nya blogg värkligen vannie??kolla det var en annan tjej där och det var inte vanessas

2010-01-01 @ 15:53:03
Postat av: vanessa

å herreguud vad bianca ska hålla på! Hon ska skita i vad mina nya blogg heter! Jag har länkat en annan tjej som heter Venessa och hennes blogg heter venessas.blogg.se! men det fattar ju inte hon, du kan kanske hälsa henne det!

2010-01-01 @ 16:42:27
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: bianca

Jasse vill du följa med mig och dela ut inbjudan till mitt kalas?typ den 10 eller nåt?

2010-01-01 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0