Now way!

Noooo wayy!!!! Jag läser värkligen inte vanessas blogg! jag läser inte horors blogg!!!! Men hon tror att jag är intreserad av hennes jävla fucking blogg! NOWWWWW WAYYYY !!!!!!!! Sooo.. Och om hon har jävla fucking vittra?! Va fan ska dem göra mig??  OCH!!! jag är inte rädd... undrar vad vanessa gör nu Ehuuu...! Det vill jag inte enns tänka på!!!! Nee... men jag har ju förstors hela ängås + Min släkt och min släkts vänner va ska du göra nu hora? leka i sandlåndan gråta??  Slicka din mammas röv!!! Upp till dig!! I Don`t care!! Och du ska veta du skulle inte klara dig utan min blogg en sekund.. och du tror att jag är beroende!!!! NOW WAY!!! Jaja.. jag har annat för mig en att tänka på vad du gör!! Hej då! FAN TA DIG!

och föresten så här blev ditt skolfotografi:   

hahhahahahha!!!


Kommentarer
Postat av: ida lagerr

jag kommer till dig nu på torsdag :)

jag skall ta med mig alla jag känner & plus att det kommer inte bli kul för dig :D

hoppas du längtar :p

2010-01-31 @ 11:30:43
URL: http://ttaubies.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jag tror inte att Vanessa läser horors blogg heller :P ? Inte undra på att du typ har 15 besökare? när du bara skriver om sånnt här -.- tss..

2010-02-01 @ 11:20:09
URL: http://beautifulnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0