Naturen!!

Jag älskar naturen! Det är nog det finaste som finns, jag gillar våran natur. Men jag gillar typ Thailands regnskogar mer!! Det är är lite mer att upptecka! Jag ska bli: Forskare för djur och växter när jag blir stor! Det krävs nog ganska mkt arbete för att bli den, ingen channs!!! Jag kommer att bli det! Tänk dig att sitta vig en tropisk regnskog och tittar på alla underliga djur runt om kring dig! Wow I like this!! Naturen och klimatet är nog det viktigaste som finns! jag vill åka till Thailand i gen!! Inte bara för shoppingens skull utan den vakra fina naturen! Du som läser detta nu tänk på att inte skräpa ner, tänk nu för varge skräp du sklänger på marken dör ett dju eller en fin ovanlig blomma kanske?? Snälla va inte en dum mäniska mot klimatet varge sekund dör någon!!!




                Var rädd om det vi har!! Det är inte alltid det kan växaupp i gen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0