....Lördags morgon

Hejsan!! Ja i går var jag med Kristina som jag kallar för Tina alla ni som undrar^^ Idag vet jag inte vad jag ska göra=(Jag ska kanske ringa Vanne ifall hon vill vara medd mig?? Jag myser lite granna och bara chillar^^ Jag tänkte ringa min syrra och fråga ifall hon ska göra någonting lite senare eller något, och sedan ringa till Vanne!! Hon har sakt att hon gärna skulle villja komma till hon. Och då tänkte jag att jag kunde fråga i fall det skulle gå bra?? I don`t now?? Kanske?? kanske inte ?? Ska ringa Vanne nu i fall hon vill komma till min syrra...... Vanne sa OK men min syrras tellefonsvarare gick på så... jag får försöka lite senare.... lägger upp ett inlägg sen! hej då!!

Kommentarer
Postat av: vanessa

Asså du vet att du att du väckte mig idag och frågade om vi kunnde göra något! Och sen är du inte med mig ändå. Det var ganska taskigt men det bryr du dig inte om. Dy behöver inte ringa till mig mer för du bara väcker mig och sen skiter du i mig! Asså du kan väll fatta hur korkade du e eller?

2010-01-09 @ 19:45:06
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0