Kom nyss hem..

Hej alla läsare!
Idag så var jag med Isabella, Erik , Miranda, Elin och sist men inte minst Aidin!! Jag ska ringa Sabina snart, fast först så ska jag äta mat<3 Hihi! Och jag och Isabella ska kanske möta Sabina vid spårvagnshålplatsen vi ska överraska henne! ^^ det var jätte roligt på Biancas kalas!! Vi körde Limbo och poängpromenad haha!! Det var jätte kul! Nu sitter jag här med min kanin vi gav henne lite potatis nu när vi endå höll på stt göra potatismos!!
Idag i Bamba så fick vi någon sort korvstroganoff!! BLÄÄÄÄ! men jag åt bara ris och grönsaker och lite brockoli med ost på!! Mmm... Men villken tur att jag ska få dubbel så god mat hemma... Jag tänkte att ni skulle få veta vad jag tycker :
 
Biancas familj: lagar jätte god mat.


Vanessas mamma lagar oxå jätte god mat!


Och Sabinas mamma med vet ej vem jag ska välja som lagar best mat!! jaja men vinnaren är Vanessas mammas mat!!! grattis!! ^^<<<3

Kommentarer
Postat av: vanessa

Tack ;)

2010-01-18 @ 18:15:57
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0