Kollar på TV...

Hej alla läsare! Idag har det varigt en rolig och mysig dag! Jag vaknade upp med en glad mamma, och god frukost det är det ju alltid men endå!!^^ Just nu sitter jag och kollar på: Halv åtta hos mig och äter lite ostbågar^^ Min kanin sitter i sin bur och tuggar på lite torkade bananer och lite hallon och jordgubbar! När jag kom hem så tittade min mamma på TV<3 Stakarn, hon har åkt på en förskyldning, det var länge sedan som hon var förskyld eller sjuk) men nu är hon det=( jag har ett gosedjur brvid mig!! Haha Den heter Stampe och är 3 år gammal :)! Han är grå och jätte söt<3 Snart ska jag ta mig en varm kopp chocklad, med wippedcream! Mmmm.... här får ni veta fem sanna grejer om mig:


1: Idag så tuggade jag tuggumi på letionen!

2: Idag så var jag med: Erik och Elin och Miranda!

3: Jag ramlade och slog mig på vänstra benet!

4: jag slog Hamza i min klass!

5: Jag sa håll käften till: Aidin idag!!

Det var 5 sanna grejer om mig i dag!! Hej dåå ha en trvlig kväll! ^^ <3 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0