Isabella, Sabina


Hejsan!! jag låvade att lägga upp ett inlägg lite senare så... Nu gör jag det! Jag var med Isabella och Sabina, vi lekte jage och Isabella jagade! Tillslut blev Sabina tagen..... och tog Isabella igen. Det är omöjligt att ta mig för dem)! Hihi.. Dem kan vara jätte nära på att ta mig ibland men... på något sätt hinner jag undan i sista sekunden!! Jag dogav skratt när Isabella ramlade hon ramlade alltid jätte konstigt.. hihi! på rasten i skolan så gick jag till en liten affär som heter: saffe den är typ lika liten som minis! Men den ligger närmere skolan. Jag köpte två tugummi, en lakris stäng och två små godisband med socker på hihi..... Mmmm.......^^ igentligen så skulle jag hämta mina gympa kläder men jag tog saffe på vägen, fast vi hade inte gympa i dag men i mon så har vi det så.. jag slipper att ta med mig gympa kläder i morgon!! Lyx hehehe! Jaja ha en trevlig kväll skriver mera i mon


Hej , då , re!! hahahahha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0