Hej!

Hej alla läsare!!
Idag är det disco på tyrolen i gen... 80-tema... haha! Det skulle passa Vanne hon har ju inga mordärna kläder, just nu torkar hon säkers hennes mammas röv.... Aaaa... jag vill inte veta!
Idag ska vi ha bild i skolan... Vi kommer säkert inte få en ny uppgift utan bara göra klart!
Jag har precis borstat tänderna och klätt på mig... Och nu sitter jag här.. Min spindel pekar Fuck u åt Vanssa på en bild! Och min kanin sitter och äter jjag måste gå till skolan nu så... hej dåå!  

Är såååååå sugen<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!! ^^


Kommentarer
Postat av: Elin, Yeahhh! Ska på disco!

Hej jasse, hoppas du e hemma. P.s kom hem till mig 17.00 allså klockan fem! Ring först. Och pappa kom på att jag ej tog sprutan. Nu ska jag äta spela och städa rummet =P

2010-01-29 @ 13:34:50
URL: http://vanessaärfulsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0