Dricker caffe

Hej vad gör du?? Jag sitter jallafall och dricker caffe^^ Min kanin hoppar runt och fick lite mer torkade bananer<3 Hon är så... SÖÖT Man vill bara äta upp henne<3<3 Jag funderar i fall jag ska ringa någon kompis? Kanske Bianca.. Nee, hon är säkert på Tyrolen. Men Sabina... Kanske?.. Eller Vanessa?.. Nee, hon är säkert sur på mej. Men Matilda eller Julia eller...! Neej jag ringer Sabina så enkelt är det bara! Jag har gort mina läxor.. Och övat på mina glosor och..... Äch, jag får väl bara göra något. Just det! Biancas klassrum har brunnit upp, det stog i tidningen att ett klassrum i västra frölunda hade brunnigt upp, polisen var i närheten och såg händelsen, det var ungdommar säger några. Polisen har inte fått tag på gärnings männen än... men det kommer dem som småning om! Så skriver Göteborgsposten. Idag var jag och hela klassen i biancas klassrum det började med att ungdommar hade kastat en sten på fönsterrutan, och sedan hade dem slängt in en smällare o hålet på fönsterrutan. Sedan så hamnade smällaren på sofan, den hade ju förstors skumgummi i sig, och skumgummi inehåller bensin så.. hela sofan exploderade! Hela klass rumet var helt förstört!! Väggarna är inte längre vita utan.. GRÅA o SVARTA!!!!!! deras matte böcker, och skrivböcker allt allt är förstört!! Jag och klassen var ju inne i deras klassrum och... allting var förstört!! Semihas stakars tofflor för 200 kr var helt gråa fast dem igentligen ska vara ljusrosa!!!! Är förstörda! Jaja jagär upprörd men här får ni 5 sanna grejer om mig:


1: Idag så var jag med Matilda.


2: Idag så prövade jag Elins mössa!


3: Idag så blev jag förvånad!


4: Jag hatar blodpudding!!


5: Vi åt jasmine ris i dag i bamba!


Kommentarer
Postat av: LINA

tack:)!

2010-01-20 @ 16:39:50
URL: http://lina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0