Äntligen lördag!

Hejsan alla läsare!
Igår så var det ju disco på tyrolen... Jag hann inte berätta så mkt men så var det. Det kom ju nästan inga personer men det var roligt jallafall! Jah köpte: en chipspåse, 6 cockosbollar 1 cola! Jag var jätte mätt när jag kom hem!! Micke kom och hämtade mig.. Och vi kollade på TV när vi kom hem!
Vi kollade på: ½ men! det var ett ganska roligt avsnitt! Just det Min pappa kommer hem på Söndag!! Tror jag, jag är inte helt säker)! men hoppas det!! Han har säkert köpsten massa grejer och jag har saknat han jätte mkt... Han kommer säkert ha med sig min i phone laddare så jag kan börja använda den! Jag har inte användit mina mobiler på åratal! Sååå det är väll dags att jag gör det.. Jag har: en sonny eriksson wolkman) och en till sonny eriksson wolkman) och en till sonny eriksson wolkman)
Jag vet jag vet, jag har många erkisson wolkman men dem är u så bra! och en iphone!

Här får ni 5 sanna grejer om mig:

1. jag längtar jätte mkt tills min pappa kommer hem.

2. Jag hatar gul paprika!

3. jag hade roligt i går på discot.

4. jag hatar fortfarande sparris!

5. jag gillar att lyssna på Rihannas musik!


Det var 5 sanna grjer om mig...

Längtar värkligen till sommaren!


Kommentarer
Postat av: vanessa

asså ork ringa polisen! om du skiter i min familj så skriv inte en massa falska saker då IDIOT!

Och jag bryr mig inte om hela din klass och Bianca är på din sida !

2010-01-30 @ 08:53:08
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: Löwl

Skit i horan vanessa, vafan skriver hon på din blogg för. Hon måste vara rädd eftersom hon inte kom på discot. P.s RING MIG Jag svara inte för jag var misse nödig

2010-01-30 @ 10:24:14
Postat av: bianca

jag är inte på någons sida!!!!!

2010-01-30 @ 14:47:24
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: vanessa

du såg mig idag på torget, men du vågade inte göra något för att du måste ha ditt jävla fucking gäng! Och jag går inte i Bellas dans, så jag bryr mig inte! Du skriver att du stör dig på att jag läser din blogg, sluta läs min dåå innn du säjer något

FITT UNGE

2010-01-30 @ 15:15:40
Postat av: vanessa

Joo duuu, Ida ska lägga sig i om hela din klass är med. Asså fattar du äns vad du skriver? Asså jag vet att Elin säjer vad du ska skriva, och vad fan är det för vidio klipp på you tobe! Kan du sluta skriva FALSKA skaer om min mamma? Asså det du skriver om min mamma är DIN mamma, asså det är din mamma som säjer till dig att gå till mins och köpa öl, m.m! och du kan ju gå och suga av Romio elr playboyen Mathias!

Asså stick dra åt helvette, och hälsa din mamma att hon är fet fucking skit hora som inte har någon hjärna elr är en riktigt mamma!

Asså jag bryr mig faktiskt inte om vad du skriver om mig, men jag bryr mig om min familj så SLUTA skriva om min mamma! Och du kan du bara inte gå till din mamma och visa detta! haaaa? Jag menar vad hjälper din fucking feta och lata mamma dig med ? Ett korkat och Onormalt liv elr ? jag menar hela din familj onormala! Asså när vi äter hemmos dig så kommer din mamma från ingen stans och dansar och tror att hon är roligt. och när det har hänt något så skriker hon OMG!

Och hon är lat, hon tar TAXI hem från torget!

2010-01-30 @ 19:20:54
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: vanessa

Joo duuu, Ida ska lägga sig i om hela din klass är med. Asså fattar du äns vad du skriver? Asså jag vet att Elin säjer vad du ska skriva, och vad fan är det för vidio klipp på you tobe! Kan du sluta skriva FALSKA skaer om min mamma? Asså det du skriver om min mamma är DIN mamma, asså det är din mamma som säjer till dig att gå till mins och köpa öl, m.m! och du kan ju gå och suga av Romio elr playboyen Mathias!

Asså stick dra åt helvette, och hälsa din mamma att hon är fet fucking skit hora som inte har någon hjärna elr är en riktigt mamma!

Asså jag bryr mig faktiskt inte om vad du skriver om mig, men jag bryr mig om min familj så SLUTA skriva om min mamma! Och du kan du bara inte gå till din mamma och visa detta! haaaa? Jag menar vad hjälper din fucking feta och lata mamma dig med ? Ett korkat och Onormalt liv elr ? jag menar hela din familj onormala! Asså när vi äter hemmos dig så kommer din mamma från ingen stans och dansar och tror att hon är roligt. och när det har hänt något så skriker hon OMG!

Och hon är lat, hon tar TAXI hem från torget!

2010-01-30 @ 19:21:02
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0