Alanya...

Hejsan alla läsare!!
Idag kanske jag ska vara med Vanessa, eller Sabina I don`t now!! Haha... Just nu sitter jag och kollar på min lilla söta spindel.. Den heter Alanya men jag kallar den för Vimse eller Imse. Hon är snart 1 år gammal! Hon kan bli upp till 30!!!!!!! Jag låvar! Sorten Heter Emilia någonting? Vet ej.. Just nu sitter hon på sin lilla gråtta. Jag kanske inte kan släppa in så mkt längre för att Bianca är jätte rädd! Och Vanne vet jag inte? Bara för att jag kanske  kanske ska behålla henne hos min mamma om min bror lär sig att inte vara RÄDD!!!!! Hmmm!... Min Kanin fick lite torkade bananer och nytt hö och vatten. Min spindel behöver man inte ta hand om: hon äter sychor en gång i månaden, man byter vatten en gång i väckan, man ger sand till henne en gång om året släpper ut henne när man vill?.. Det är jätte enkelt att ta hand om henne!! <3 Fast hon är lite jobbig i blan för att när man vill ta upp henne så vill hon inte utan hon vill bara smita!! Hon är jätte snabb när hon vill. Och när hon stannar då sover hon!!! Och det sägs attdet ska kännas som ett geting stick) när hon bits! Min pappa har blivigt biten en gång, han sa att det känns som ett geting stick.. Hon är inte giftig Men dem som är alärgiska kan få reaktioner av henne, asså när hon går på en. Och man får inte vara rädd när man ska hålla henne då kan hon bitas, Och då hoppar hon i väg! Det räcker att du tappar henne och hon DÖR!!! Låvar det gör hon! 5 cm och hon dör! hennes hjärta och lungor ligger i baken!! =) Haha! Det låter lite roligt men så är det! jaja måste gå nu ha det så bra hej dåå!!


Just det här är en bild hur hon ser ut hej då!!



Det likanar henne på pricken man kan tro att det är hon hej dåå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om den ska bo oss din mamma så kan du säga hej då till mig...HAAHAHAH JAG kommer aldrig mer hem till dig om spindeln är där

2010-01-24 @ 17:38:04
Postat av: bianca

det var jag som skrev de

2010-01-24 @ 17:38:47
URL: http://biancavanessahudgen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0