Var i Tyrolen..

Hejsan alla läsare !
Idag så var jag i Tyrolen. Vi skulle sjunga, vi gorde lite övningar och lite annat.. Det var bäst! Sara M typ dampa ihjäl sej ! Jepp, men nu ska Bianca ta med sej en skräck film som vi ska kolla på !!

5 sanna grejer om mej :

1. Jag vill it vara vän med Elin eller Vanessa, vill bara it att vi ska tjafsa och bråka.

2. Hoppas att sång läraren gillar min röst.

3. Semiha är min bästis.

4. jag gillar champinjoner.

5. Elin ska it komma tillbaka till ängåsskolan, som jag går i.    



 söta ?


Kommentarer
Postat av: Nelly

hejhej =) jag har frågestund skulle betyda mkt om du frågade somthing <3

2010-02-23 @ 19:35:15
URL: http://bbarbiee.blogg.se/
Postat av: vanessa

asså NT är en förkortning av INTE inte IT, det betyder INTERNÄT!

Men vad bra att du INTERNÄTT vill bli vän med mig och Elin!

2010-02-23 @ 20:59:07
URL: http://vanessay.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stavas internet vanessa.... tönt

2010-02-25 @ 01:52:33
Postat av: Anonym

Jasmine, tror du att vi är vänner? inte nånstans. Nu har jag sökt upp en skola och du kan hälsa dina ''vänner'' att dee slipper mig. Dra åt h*lvete. Du är en sådan mobbare. Du har ALLTID velat förstöra mitt liv!!! men varför. + din mamma är en tjuv. För minst 1år sedan hade din mössa försvunnit. Och du skyller på mig för att jag hade samma mössa. Sedan så tog nästan din mamma den ifrån mig och ljög för mig. SICKEN BIATCH. Hur kan du nånsin tro att jag velat bli vän med dig, medans du har mobbat personer och kört med mig. ENKLIGEN ÄR JAG UTANFÖR DIN DUMMA TRANS.

2010-02-28 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0