Var i simhallen igår..

Hej alla underbara läsare!
Igår var jag på simhallen med Binca. Det var en kille som hette Mak där! Fast igentligen hette han Mack, men i Bosnien utalade man hanns namn Mack! Han åkte några gånger med oss på kanan, han åkte på mej! Bianca skvätte vatten på honom och jag med!! Det var jätte roligt, men jag hoppade alldrig på det stora hopptornet >< Vi tog typ alla badleksaker från simhallen! Vi byggde hus av dem, men jävla Mack skulle ju självklart förstöra dem! ^^ Jääätte kul...! <3 Idag ska Bianca på kalas, hos sin kusse! Jag och Binca ska gå till tyrolen innan hon ska på kalas ♥ Just det, jag och Bianca var på tyrolen igår! Vi gorde i ordning Tackos mad Fatou! Vi fick ta hur många gånger vi ville!! Jag tog två gånger, det var gratis! Och hur mkt vi ville! Mmmmm... jätte gått!! ^^ Sedan efter vi hade varigt i simhallen så gick vi till MC jag betalade en halva av hennes burgare.. hon hade bara 5kr kvar =(

En hälsning till Binca: Hoppas att du får en rolig dag med bra musik och god tårta!


5 sanna om mej :

Jag är på G med någon... ♥

Jag ska kanske klippa mitt hår i pach nästa månad.. ?

Jag träffade Lellin när jag och Bianca skulle gå till simhallen.. LOL

Jag har åkt på Isabellas pulka.. !

Jag gillar brunsås.. (L) 


Det var 5 sanna om mig skriver lite mer sedan hur min dag har varigt!  ^^ (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem du på gång med ?

LOL med Elin! hon är polisanmäld av ...

2010-02-17 @ 08:13:20
Postat av: Anonym

Polisanmäld, för ingenting, snyggt ni är fittor allihopa

2010-02-17 @ 14:16:03
Postat av: Anonym

jävla hora är du jasmine

2010-02-17 @ 15:58:58
Postat av: Anonym

hora

2010-02-17 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0