Söta djur ^^








 villken tycker ni var sötast ?

Kommentarer
Postat av: Bianca

Alla är så söta man kan typ inte välja.Men jag tror jag tycker dom 2 mopsarna<3<3<3<

2010-02-18 @ 11:24:05
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: ♥ L A I L A ♥

oranga hunden var sötast !!:P

2010-02-18 @ 13:02:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw, dom var söta P.s :O blev du ledsen för att jag sa det. Förlåt då jag trodde du var med i att bråka mot mig O.o Hehe sorry. MEN DOM VAR SÅ SÖTA

2010-02-18 @ 13:20:27
Postat av: Anonym

P.s att du skriver skit om mig gör saken inte bättre, -.- Och att Julia har det så, det var inte jag som klaga om det. Miranda sa alltid saker om henne och kristina, att Miranda inte gillade dom två. Sååå jag liksom drogs in =P Jag ahr också en ny blogg. -.- Säger inte den ^^

2010-02-18 @ 13:23:40
Postat av: Anonym

Har du och Miranda kul ihop då?

2010-02-18 @ 14:20:11
Postat av: Anonym

Du liksom drogs in????????? Ni nämner Miranda fram och tillbaka här inne. Hon själv får inte vara med och försvara sig. Sitt inte och säg vad någon sagt hit eller dit, utan att den personen kan försvara sig. Med andra ord: För inte någon annans talan!!



Det här forumet/bloggen är till för att skriva, posta bilder osv, INTE för att mobba personer. Det ni skriver här inne - och ni vet med er vem ni är!! Är riktigt grovt och elakt. Ni pekar ut era klasskamrater, ibland deras föräldrar med ord som jag inte tänker skriva. Nu är ni i lagens mening barn. Men eftersom ni använder er av rejält "vuxna" ord så kan ni ta och be era föräldrar tala om vad FÖRTAL betyder. Det finns enligt Sveriges lag, straff för detta.



Kanske, bara kanske bör ni tänka både en och två gånger på hur ni faktiskt sårar och kränker någon. Försök att tänka er att det kunde varit ni själva som blev utsatta.



Tyck illa om någon,.....helt ok!! Men sluta skriva elakheter!



En polisanmälan görs av en förälder eller annan vuxen! Man gör polisanmälan när en eller flera gått för långt. I detta fallet så har det hänt. En eller fler föräldrar sätter ner foten nu! Ingen av de personer ni nämner här inne är ansvarig.



Ni tycks glömma en viktig detalj!!! När ni kallar andra för horor + diverse andra fula ord, hotar att ge stryk med mera, så skriver ni det i en blogg.



Denna blogg är öppen för ALLA att läsa! Jag som skriver kan sitta i Malmö eller USA. Det gör all er mobbning tusen gånger värre.



Skärp er!!!

2010-02-19 @ 13:39:58
Postat av: Anonym

Du liksom drogs in????????? Ni nämner Miranda fram och tillbaka här inne. Hon själv får inte vara med och försvara sig. Sitt inte och säg vad någon sagt hit eller dit, utan att den personen kan försvara sig. Med andra ord: För inte någon annans talan!!



Det här forumet/bloggen är till för att skriva, posta bilder osv, INTE för att mobba personer. Det ni skriver här inne - och ni vet med er vem ni är!! Är riktigt grovt och elakt. Ni pekar ut era klasskamrater, ibland deras föräldrar med ord som jag inte tänker skriva. Nu är ni i lagens mening barn. Men eftersom ni använder er av rejält "vuxna" ord så kan ni ta och be era föräldrar tala om vad FÖRTAL betyder. Det finns enligt Sveriges lag, straff för detta.



Kanske, bara kanske bör ni tänka både en och två gånger på hur ni faktiskt sårar och kränker någon. Försök att tänka er att det kunde varit ni själva som blev utsatta.



Tyck illa om någon,.....helt ok!! Men sluta skriva elakheter!



En polisanmälan görs av en förälder eller annan vuxen! Man gör polisanmälan när en eller flera gått för långt. I detta fallet så har det hänt. En eller fler föräldrar sätter ner foten nu! Ingen av de personer ni nämner här inne är ansvarig.



Ni tycks glömma en viktig detalj!!! När ni kallar andra för horor + diverse andra fula ord, hotar att ge stryk med mera, så skriver ni det i en blogg.



Denna blogg är öppen för ALLA att läsa! Jag som skriver kan sitta i Malmö eller USA. Det gör all er mobbning tusen gånger värre.



Skärp er!!!

2010-02-19 @ 13:55:29
Postat av: Cajsa

Aaaw, sikka sötnosar :)



ha en bra dag :)

2010-02-19 @ 14:00:31
URL: http://cajsadaahl.blogg.se/
Postat av: Terese

vilka söta!

2010-02-19 @ 14:20:48
URL: http://tewa.blogg.se/
Postat av: Maja

naaw så söta!

2010-02-19 @ 14:21:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0