Söt?

      



Är den söt eller är den sööt! <3

Kommentarer
Postat av: Det vill du allt veta

Du tigger verkligen bråk, vanne vill inte ha ngt med dig att göra!! Hon skaffade fan lösenord på sin blogg o du e så desperat utan den att du letar upp lösenordet :s du e fan helt sjuk . Hon vill inte bråka mera så du kan fan lägga av nu, och bara så att du vet din morsa är ett riktigt fat ASS. Ni borde banta

2010-02-01 @ 13:05:29
Postat av: jasse

Ehh... det var ju fan hon som berättade för ida, för att jag läste hennes komentarer och då prövade jag hennes lösenord och det stämde! inte mitt fel att vanessa är osmart!

2010-02-01 @ 14:17:13
URL: http://nazzeh.blogg.se/
Postat av: Nelly

Håller helt totalt med hon där uppe ! Asso de du och elin har skrivit till Vanessa är OLAGLIGT , ja menar , t.e.x. Elin har ju hotat Vanessa med att ni ska döda henne och tortera henne m.m. Och de kan Vanessa anmäla och ni kmr och få Socialen och allt inblandade .. Och vanessa ändrade lösen bara för att ni inte skulle komma in och skriva ruttiga kommentarer till henne ? Om ngn hade hotat mig med de ni har gjort , så skulle ""dom"" varit polis anmälda för läänge sen , ! Så ni ska inte våga så jävla mycket ? -.-

2010-02-01 @ 21:10:39
URL: http://beautifulnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0