skulle behöva en data!

Hejsan alla läsare! Jag behöver ju värkligen en data! 3 knappar är borta på min pch den hackar hela tiden och den stängs bara av sig själv!! Jag har försökt att spara i hop pängar men det funkar ej!! Min storebror råkade tappa min data på mitt golv hemma, i köket! Och den har varigt på lagning två gånger jag fick den för 3 & 4 årsedan! Märke : hp.. Jag sitter alltid vid min mammas killes data! För att min data hackar och har virus =( Detta är en arbetsdata så han tar med sig den till jobbet nästan varge dag! Så det är inte ofta som jag får ha datan! Och min mobils internet funkar inte=( Min bror vill inte att jag ska låna hanns data!! Och det är därför som jag behöver en data!! Hej då!! =( !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en hora vet du det, du kan hälsa din mamma att hon kan dra åt helvete med sina lös tänder, Miranda slår vänner herre gud. DIN MAMMA ÄR LIKA SJUK SOM DU ÄR FUL. DIN JÄVLA FJORTIS, Hälsa Julia att man går inte runt och visar BHn som om hon var någon striperska, ni anmäler mig för ingenting. Dra åt helvete

2010-02-17 @ 15:11:02
Postat av: Laila

lycka till i tävlingen :)

2010-02-17 @ 18:52:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0