Ska till skolan snart..

Hej alla söta läsare ^^
Just nu sitter jag med en klementin i handen och lyssnar på Demi lovato this is me) Åhh, tänk i dag så ska jag och Bianca och några fler sjunga ! Jag och Bianca ska vara där.. Julia och Orre och dem ska oxå vara där, fast dem ska ju dansa då. Dem går i Sreet dance. Jag gick oxå där en gång i tiden.. Men jag slutade bara för att jag hann inte med mina läxor. Men detta kommer att bli anolunda, detta är ju bara på Tisdagar ! ^^ Vanessa ska vara där, undrar om hon är bra ? Jag har ju hört henne, men då har ju hon nte sjungt sitt finaste ! Bianca tycker att jag sjunger finast, jag frågade henne !

          Är bäst ^^

Kommentarer
Postat av: vanessa

det var ju bra dåå, tack!

2010-02-23 @ 09:48:20
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0