Saw 2

God morrgon alla söta läsare !! 
Igår så såg jag Saw 2. Den är gör bra !! ett tips : Se alla Saw filmerana, du kommer att gilla dem !! Idag så ska jag kanske köra go kart där vid 11 tiden då. Jag har redan sett Saw 2 men jag lle gärna se den igen !! Imon så är det skola.. Suck.. =( Jo vanligtis så gillar jag skolan, men ibland så är den jobbig =( Nu ska jag vell titta vidare på fokis blogg.. Skriver mera sedan efter go karten !!

  Om en mops och en :


  Korv blir tillsammans så blir det :




  korv mopsar !!  Så söta !! älskar dem, jag kallar dem mina små söta korvar !!<3
 


Kommentarer
Postat av: Bianca

Jag har redan sett alla saw filmerna.

2010-02-28 @ 10:28:10
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0