När ska snön ta slut ?!

Hej alla läsare!
Jag är trött på snön! Jag vill ha sommar! Jo visseligen gillar jag att hitta nya vinterkläder och nytt mode, och kunna njuta av varm chocklad när det är kallt och inte varmt, men endå! Jag kan inte svara på villken årstid jag gillar bäst för då har jag svarat på en av era frågor ^^ men det får ni ju reda på, på fredag ! Glömm inte att Bianca oxå avslutar sin frågestund på fredag Passa på att fråga henne! www.biancavanessahudgen.blogg.se  den bloggen är cool, Och den här med : www.beutifulnelly.blogg.se  Besök dem två och komentera gärna Nellys, Hon får ju inte så många komentarer! <3 skriver KANSKE mera sedan, hej då =) och företen här är några härliga bilder på våra årstider :
 Sommar, längtar! ^^
 Vår det är en fin årstid !! <3
 Höst Åhhh, så vakert!
 och sist men inte minst, vinter.. Brrr... tänker redan kalla tankar! ><

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om våren, men du är ju höst barn så för dig är det nog mer hösten, för vid hösten ärre vackert och mycket höst mode så det är nog perfekt för dig !

2010-02-19 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0