klassfest!

Hejsan alla underbara läsare!!

Jo idag har jag ju vanligtvis glömt att lägga in ett inlägg... så jag gör det nu! Hihi!
Och idagvar det klassfest bara för 5:0rna det var värkligen best! Jag var med Kristina och Matilda Nadia och Julia.. det var bäst, bra music, snygga kläder och allt var med! Vi körde limbo och jag vann, alla ropade: Jasse, jasse ta han nu ta han nu du klarar det, och vad gorde jag? Jo jag klarade det, fick en kexchocklad..mmm.. Jag ska ge min kanin lite salladsblad och torkade bananer, hej dåå!


Kommentarer
Postat av: Ida

du, jag kommer när du inte är förberäd! Asså tror du att jag är så bäng och berättar det ?

2010-02-04 @ 14:14:32
Postat av: ida.

hallå ?

asso jag slutar 3 :o

jag kommer när du minst annar det :o

2010-02-04 @ 14:14:37
URL: http://ttaubies.blogg.se/
Postat av: emmahagelin

hehe ;p

ska du hämta ett gäng som kan döda ida ?

men ha-ha ,

jag känner tyå alla på engås så du kan inte skicka dom på oss ;oo

så himmla omoget ..

2010-02-04 @ 14:18:00
Postat av: emma hagelin

vi kommer imon, ses på tyrolenom du inte är där så åker vi hem till dig !

2010-02-04 @ 14:21:39
Postat av: Din pågående vän Elin, bytt skola efter ett uppror

Du vann inte alls?

2010-02-09 @ 21:04:06
URL: http://hej?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0