I`m sorry =(

♥Hej alla söta läsare!.. Jo jag vet jag har varigt jääätte dålig på att lägga upp inlägg på den senaste tiden!! Men det är ju bara för att jag har virus =( Så jag har fått lösenordet idag till Mickes data så att jag kan vara och chilla och göra vad jag vill... Har redan fått tre söta små frågor tll min fågesport >< Fortsätt gääärna att komentera och fråga hur mkt ni vill <33333 Gårdagen var att jag åkte till min syster, och lilla Bella var där <333 Och sedan så åkte vi hem till oss i gen och åt underbara tigerbiffar & skruvmackaroner och en härlig god sallad med svarta oliver i !! Mmmmm... nnan dess gick jag och min syrra & Bella till torget, Bella fick köpa en alldeles egen bok!! För sina egna sparpängar i leksaksaffären!! Så söt! I kväll ska jag nog göra ett par flätor så att mitt hår blir vågigt! Och där vid 12 ska jag nog ringa Bianca ^^ Hon ska säkert gå till Tyrolen som vanligt!! Måste gå nu hej då! Förlåt att det är såden stor text men jag vet it hou det blev så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0