Har hon inget annat vättigt för sej ?

Hej alla läsare!
Just nu märkte jag att jag har fått några elaka komentarer! Jag vet vem det är och för alla ni som undrar så det är inte Vanne, utan det är: E**n!!! Jag trodde alldrig att hon skulle göra så, va fan har jag gort! Jag menar hon kallar mig hora villket jag inte är, hon säger att jag har polisanmält henne villket jag inte har gort.Och att Julia visar sin BH lite, Jag säger bara sluta kolla då ditt jävla eckel! Va fan har jag gort ?! Sluta läs min blogg! Har du inget annat vättigt för dej? Sluta! Säg allt detta till Vanessa istället! Det var ju fan hon som polisanmälde dej! Men nu kan man ju förstå varför! Fan ta dej!





                                                       Simhallen!!
Hejsan igen! Ursäkta det där uppe men att vissa mänikor inte fattar!! Men igår så varjag på simhallen igen!! Det var typ ett slags disco ^^ Man kunde köpa alla möjliga godsaker ^^ Det var jätte kul det var discolampor allt och jätte kul!! Det var det som var >< ♥ ses lite senare då skriver jag mer!! Och föresten besök den fattigaste en evrer : www.valkyriaprogrammet.blogg.se   Mobbat!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobbigt med sånna människor =/

2010-02-18 @ 10:07:51
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0