Go kart !!

Hej alla läsare !!
Som sagt var så åkte jag go kart !! Det var jätte kul !! Jepp, just nu sitter jag och har mysigt !! Vi ska snart åka och hälsa på en hund !! Min pappa ska gå och hälsa på en kompis o0ch s den hunden somälja en bil. Och vi ska gå och hälsa på heter : Nadia, hon är jätte stor och jätte snäll och söt. Hon älskar att leka !! Han har en katt som heter Sigge, han är 16 år !! Och är jätte Snäll. katter brukar inte gilla att bada, men han gör ! Han älskar ostbollar och att bada !! Han är så söt !! Och han älskar när man killar honom under tassen =) !! Då brukar han somna !! ^^ Jepp men nu ska vi fixa affärer !! Ses, skriver mera senare.. hej då !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, du kan eeej komma in på min blogg meer ^^

2010-02-28 @ 15:42:58
Postat av: Anonym

va tycker du om den bilden jag har ?

HAHAH HOMER SIMPSON SOM EN MÄNNISKA? c(:?

2010-02-28 @ 17:01:17
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0