Frågestund!!

Hej alla läsare! Är ni berdda ? För nu börjar det !


1. Vem är du kär i ?  

svar : En kille i min skola..

2. Vem är din bästis ?'

Svar: En  som heter Semiha, hon går i min skola.

3. Favoritfärg ?

Svar: Oj, det var en svår fråga, men jag tror att det är naturgrönt =)

4. Favoritdjur ?

svar: Det var oxå en svår fråga, jag tror att det är hund.

5. favoritkändis ?

Svar: Justin Bieber och Leona lewis.

6. Favorit årstid ?

svar:  Sommaren.

7. favoritmånad ?

Svar : December.

8. favorit låt ?

Svar: One time , Bad romance , becuse of you.

9. När fyller du år ?

Svar: 15 november.

10. vem orkar med din frågestund ?

Svar: Du orkar för att du ställer en fråga!


Ni kan ju fortsätta att fråga hur mkt ni vill men detta var en tid där ni skulle fråga 1 ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du liksom drogs in????????? Ni nämner Miranda fram och tillbaka här inne. Hon själv får inte vara med och försvara sig. Sitt inte och säg vad någon sagt hit eller dit, utan att den personen kan försvara sig. Med andra ord: För inte någon annans talan!!



Det här forumet/bloggen är till för att skriva, posta bilder osv, INTE för att mobba personer. Det ni skriver här inne - och ni vet med er vem ni är!! Är riktigt grovt och elakt. Ni pekar ut era klasskamrater, ibland deras föräldrar med ord som jag inte tänker skriva. Nu är ni i lagens mening barn. Men eftersom ni använder er av rejält "vuxna" ord så kan ni ta och be era föräldrar tala om vad FÖRTAL betyder. Det finns enligt Sveriges lag, straff för detta.



Kanske, bara kanske bör ni tänka både en och två gånger på hur ni faktiskt sårar och kränker någon. Försök att tänka er att det kunde varit ni själva som blev utsatta.



Tyck illa om någon,.....helt ok!! Men sluta skriva elakheter!



En polisanmälan görs av en förälder eller annan vuxen! Man gör polisanmälan när en eller flera gått för långt. I detta fallet så har det hänt. En eller fler föräldrar sätter ner foten nu! Ingen av de personer ni nämner här inne är ansvarig.



Ni tycks glömma en viktig detalj!!! När ni kallar andra för horor + diverse andra fula ord, hotar att ge stryk med mera, så skriver ni det i en blogg.



Denna blogg är öppen för ALLA att läsa! Jag som skriver kan sitta i Malmö eller USA. Det gör all er mobbning tusen gånger värre.



Skärp er!!!

2010-02-19 @ 13:40:59
Postat av: Anonym

Nu fick jag något att fundera på, Jahapp. Det är ju internet, säga detta pårktigt vore svårare, men det är mobbning när det är 2 mot 1. Villket händer ofta. I vissa omständigheter är det 1 mot 1 Boy Vs. Boy or girl Och då händer det att man kommer hamna nånstans som i ett barnhem. Jag kan erkänna att jag skriit skit om folk på min blogg, men ingen annan stans. Nu har jag bytt blogg för att jasmine (en tjej) Har sagt en hel del skit, villket skedde med ett missförstånd, att jag skrev till fel person antagligen. Never mind. Men jag nämnde förälder. Så man kan förstår varför. Sedan att man mobbar andra som t.ex 3mot 1 9 mot 3 det går inte ihop. Thats why people starts to fight, or run away. Sen så har jag ju skrivit hotelser >.> villket jag står försvar för. Men när det gäller M. som jag ej ska nämna, när det gäller henne så kan hon inte stå för svar för det. Hon är rädd för att få skit tillbaka. Men det är också mobning ifall man tror att man ska få skit tillbaka av en fröken t.ex herre gud man tänker ''är den fröknen ett slags hot mot barnen, man ser ju rädslan'' Så om man kan stå försvar för det man gjort så har man inga problem. Också att om man visar rädsla blir man lätt mobbad. Så när kompisar hänger på för att rädda ens kompis då är det MOBBNING, so wathever you guys say, det kallas mobning till och med ifall ni bara vill skydda någon. Jag tror alla vet vem som skrev detta medleandet. Det var iaf inte Ray william johnson, Det vore inte sant eftersom han inte ens har en blogg, tror jag >.> never mind

2010-02-21 @ 22:28:13
Postat av: LOL?

Nu fick jag något att fundera på, Jahapp. Det är ju internet, säga detta pårktigt vore svårare, men det är mobbning när det är 2 mot 1. Villket händer ofta. I vissa omständigheter är det 1 mot 1 Boy Vs. Boy or girl Och då händer det att man kommer hamna nånstans som i ett barnhem. Jag kan erkänna att jag skriit skit om folk på min blogg, men ingen annan stans. Nu har jag bytt blogg för att jasmine (en tjej) Har sagt en hel del skit, villket skedde med ett missförstånd, att jag skrev till fel person antagligen. Never mind. Men jag nämnde förälder. Så man kan förstår varför. Sedan att man mobbar andra som t.ex 3mot 1 9 mot 3 det går inte ihop. Thats why people starts to fight, or run away. Sen så har jag ju skrivit hotelser >.> villket jag står försvar för. Men när det gäller M. som jag ej ska nämna, när det gäller henne så kan hon inte stå för svar för det. Hon är rädd för att få skit tillbaka. Men det är också mobning ifall man tror att man ska få skit tillbaka av en fröken t.ex herre gud man tänker ''är den fröknen ett slags hot mot barnen, man ser ju rädslan'' Så om man kan stå försvar för det man gjort så har man inga problem. Också att om man visar rädsla blir man lätt mobbad. Så när kompisar hänger på för att rädda ens kompis då är det MOBBNING, so wathever you guys say, det kallas mobning till och med ifall ni bara vill skydda någon. Jag tror alla vet vem som skrev detta medleandet. Det var iaf inte Ray william johnson, Det vore inte sant eftersom han inte ens har en blogg, tror jag >.> never mind

2010-02-21 @ 22:31:50
URL: http://du få¨r ej veta min blogg, sry
Postat av: LOL?

http://www.youtube.com/watch?v=2ni0UwUhAlM detta är en link jag vill att Miranda ska se, helst hon. och helst med en person som kan se att det inte är ett hot -.-

2010-02-21 @ 22:33:16
URL: http://du få¨r ej veta min blogg, sry
Postat av: LOL?

Jag läste det du skrev och jag kan hålla med dig, jag skulle känna likadant. Och jag kommer inte tillbaka till skolan efterssom miranda hotat mig att inte göra det, hon säger att hon lagt skit saker i min bänk, vet du vet. Jag kopierar allt och visar det. Elin din jävla idiot jag har hittat på en låt om dig din ho ra men jag seger inte det till dig för då skulle du bara gå till din pappa och skvalra och du din ... vrf slog du mig vänner gör inte son eller vänner (not) ///: det skrev hon och detta. åå elin för låt mig... jag har varit jette elak mot dig..LOL som om jag skulle villja bli vän med en som bara slår sinna vänner kolla i din benk sedan när du kommer till skolan eller just det du vågar inte komma ditt

//: Ser du? Jag har försökt säga förlåt en sista gång på blipville men nejje, hon bara säger nej hela tixen och fortsätter skriva skit till mig, detta är polisanmält. Och hennes mamma är polisanmäld också för att hon ringer till mig ??? ett barn. jag är ett barn ingen mamma eller något. Sen att jag skrev skit om din mamma, det vet du att det jag skrev om henne det är INTE sant -.- jag är arg på dig för att du skrev att vanessa och mirandas mammor anmäler mig för INGET Miranda är inte en ängel. Hon är inte oskyldig nånstans. Jag har försökt säga förlåt men hon är så självupptagen med att skriva skit till mig så det går inte. Jag svär att jag ska byta skola. Får inte ens gå till skolan för att mina föräldrar såg vad Miranda skrivit nu ska vi gå raka vägen till polisen cohh ge dom mitt lösen till min blogg så ska de läsa vad miranda och du skrev till mig. Ett papper räcker inte utan bevisen ska fram. Jag skrev inte skit tillbaka till henne. Så varför ska hon dra in mina föräldrar? Miranda alså, P.s kollade du klippet på youube. I sånna fall Jag skäms för den och ska radera varenda fking film. För det enda jag kan tänka på nu det är att inte finnas, jag vill inte blir torterad av ett gäng okunniga tjejer. Nu har du redan sagt skit till julia, men varför semiha? Jag sa inget om henne, och du kanske sa det för att hon ska alltid stå på din sida. Villket Miranda aldrig gjorde, när det var hennes fel. Jag var alltid där och försvarade henne för mobbare. Därför är hon aldrig mobbad nuuuu. Hon hade en slöjd kille som mobba henne men jag tog hand om det. Jag fixade upp aidin åt henne. Jag har alltid velat stötta mina kompisart för att visa att dom ska inte gå på mig och mina vänner. Det är inte mobberi utan Jag bara tar tag i det och så är de väck.

2010-02-22 @ 15:23:31
URL: http://du får ej veta min blogg, sry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0