äter glass på vintern!

Hejsan alla läsare!! Idag så var jag med Miranda alla raster! Vi åkte på isen vi ramlade några gånger sedan gick vi där ifrån.. Just nu sitter jag och äter glass! Mitt på vintern!! Okej ite konstigt med jag var bara sugen! Och i dag fick Semiha godis atack! Ibland så måste man bara ha godis! Så jag hade ett par söta Thailänska tuggumin) som hon kunde få tugga på så länge hihi!sedan den sista letionen så hade vi gympa... Jag hade glömt mina gympakläder och det var inte lång tid kvar till gympan skulle börja.. så jag fick jobba i klassen själv, fröken var på möte och kunde inte vara där och hjälpa mig.. men det behövdes inte heller, jag menar detvar ju matte! Sedan efter skolan så var jag med Miranda vi gick till hennes pappa, och hennes fisk hade dött! Så vi bestämde oss för att gå hem till mig och göra läxorna! Sedan var mirandatvungen att gå hem.. och nu sitter jag här.. skriver mer i mon hej då!!   ungefär så här såg hennes kampfisk ut!


Kommentarer
Postat av: bianca

stakars fisk:(

2010-02-02 @ 20:35:52
URL: http://biancavanessahudgen
Postat av: Din pågående vän Elin, bytt skola efter ett uppror

Hon skulle göra lxorna med mig den dagen !! Hon sa inget om dig. ASSÅ SKULLE JAG SÄTT MIRANDA NU HADE HN FÅTT ÄNNU MERA STRYK ATT HON SVIKER MIG SÅDÄR UTAN ANLEDNING !!!!!!!!!!! JÄVLA HORA ÄR HON HORA, HÄLSA MIRANDA DET NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-09 @ 21:07:11
URL: http://hej?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0