Fläsk

- Bianca gästbloggar-

Hej !

Just nu är det Bianca som skriver för att Jasse är lite upptagen med att försöka slå mitt rekortd på ett grodspel på hennes Ipod :) Hehe jag är bäst på de spelet ! Förut kollade vi på en film som jag har sett 1000 gånger , filmen heter Freddy got fingred! Jag och jasse skrattade ihjäl oss. Jag tröttnar aldrig på den filmen. Äntligen är jag vän med Jasse :D Vi var typ ovänner i 2 dagar. Men nu är vi vänner igen :).
Det kommer bilder sen på Jasse som hon tog med sin ipod när vi var i frölunda torg.
Vi var i MC, jag beställde en mellan pommes och jasse en cola och en chicken wrap. Vi var i Bokia oxå och
Jasse hittade en kalender som hon ville ha nu 2011, den var ganska stor men det finns mindre :)
Vi gick in till BikBok och jag köpte ett par jeans för 100 kr, dom var jätte fina.
Och sedan så gick vi in i lite andra affärer, typ 7-eleven och köpte varsin kaka den är typ helig för oss :D 
Men ajja, nu ska jag äntligen få spela :D

 




En gamml bild på Jasse :D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0