Stan med min bror och fått en I-pod :)

Hej alla sötnosar ÄNTLIGEN Tänker ni, jag vet...

Men mitt internet har inte funkat så jag köpte mig en I-pod. Funkar ju jätte bra, har precis kommit på hur man gör inlägg på denna saken.
Japp, dessa 3 veckor har jag vart med kompisar vart i skolan pluggat och latat mig ;)
Men nu har ni ju ett inlägg som tur va innnan bloggen försvinner ;o

Idag :

Idag så har jag vart med min bror och letet efter ett par vinter skor tll han. Stackare ville inte gå ensam och ringde mig för att jag sov och han satt i bilen utanför. jag tog på mig blixtsanbbt och hann inte enns sminka mig, men det gick bra endå. Sedan så gick vi in i kanske 100 butiker känndes det som för att han kunde inte bestämma sig :(
Men jag gick med honom Åkte klockan 11 och kom tillbaks runt 6 tiden :o Min syrra jobbar ju i en klädaffär i Nordstan så vi hälsade på henne och när hon hade rast gick vi och fikade och tog en macka på Subway :D
Vi åkte till sisjön , Nordstan, Frölundatorg alla möjliga ställen för att få dom parfekta skorna till min bortskämmda bror -.-

Men ajja, här har ni lite bilder oxå från idag som är tagen av min I-pod såklart ;)



















Japp, det var dom bilderna, jag lovar att jag bloggar mer morgon :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0